brittkarlijn.reismee.nl

Go to London!

Vandaag was het dan zover, na een leuke, gezellig maar ook drukke week...


Dinsdagmiddag kreeg ik een mail dat er een familie in Londendringend opzoek was naar een au pair. Ik hebgelijkgereageerd en dinsdagavond heb ik met de familie geskypt. Het was een leuk skype gesprek en het voelde meteen goed. Ze wilde graag dat ik zondag zou starten als au pair. Ik ben meteen begonnen met alles te regelen.


Ticket boeken, koffer pakken (wat moet je allemaal mee voor 5 maanden???), telefoon rekening regelen, verzekeringen enz....


Woensdag-, donderdag-, en vrijdagavond visite gehad, zaterdagmijn geslaagd / afscheids feestje gevierd en zondag nog gezellig uieten geweest met mij vriendinnen (+ aanhang). Super leuk!


En toen vanochtend vroeg mijn bed uit en op naar Shiphol.. Ik vond het echt niet leuk toen ik door de Douane moest en afscheid van mijn ouders moest nemen. In het vliegtuig vond ik het allemaal nog erg spannend. Ik had twee cadeaus die ik pas in het vliegtuig mocht open maken. Een van Koos, super leuk en erg lieve kaart, bedankt Koos. En een van me moeder. Een boekje met kaarten erin van familie, vrienden en mijn vriendinnen. Echt super lief en ook erg leuk. Ik heb de hele vlucht bijna gehuild, omdat ik het super lief van iedereen vond en iedereen ga missen en het super spannend allemaal vond.


Eenmaal geland (na een vlucht wat niets voorstelde) voelde ik me een stuk beter. Ik zou opgehaald worden door een taxi. Ik zag al allemaal mannetjes staan met bordjes, maar mijn naam stond er niet op. Na lang gewacht zag ik eindelijk en man met mijn naam op zijn bordje, hoe leuk is dat. Ik ging met hem mee, we moesten nog ruim 3 kwartier rijden.


In de straat aangekomen waar ik moest zijn werd ik opeens weer gespannen. Het was ook een heel ander huisdan dat ik verwachte. Ik stapte de taxi uit, pakte mijn koffers en de vader deshuizes kwam al naar buiten. Erg leuke man, alleen had hij belangrijk telefoon. Ik mocht alvast rondkijken. Kennis gemaakt met de schoonmaakster en met de honden. Ik ben niet zn dierenvriend maar de honden zijn wel superleuk en een hond heeft puppys, echt zo schattig. Hele rondleiding gekregen, ik heb een klein maar leuk kamertje voor mijzelf.


In de middag heb ik samen met de vader de honden uitgelaten en heeft hij mij het park, de winkels, de speeltuin en de school laten zien. We hebben Freddie op gehaald van school. Freddie is een jongen van 6 jaar waar ik op moet passen. Weer thuis, kwam oma op bezoek en hebben Freddie en ik tv gekeken en daarna wat avond gegeten. Na het eten hebben we samen zijn huiswerk gemaakt.


Later op de avond kwam de moeder thuis, een hele leuk en spantane vrouw. Er kwam ook een vriendin van de moeder. Ik heb samen met hun een wijntje gedronken en ben daarna op de bank tv gaan kijken. Het was een lange dag en de taal vind ik nog erg moeilijk maar ik heb wel een leuke dag gehaden hoop dat er nog veel leuke dagen hier in Engeland komen!


De fotos komen nog!


Liefs Britt

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!