brittkarlijn.reismee.nl

Only a few weeks left

Wat gaat de tijd toch snel, volgende week zit ik alweer vier maanden in Londen en dan heb ik nog maar één maand te gaan. Na een maand al niets meer geschreven te hebben laat ik toch maar weer even via deze blog weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal mee heb gemaakt.


Ten eerste gaat het erg goed en heb ik het nog steeds erg naar mijn zin!! Ik heb het door de weeks erg druk met school, maar merk wel dat ik er wat van leer! Begin Juli moet ik een schrijf en lees examen maken, dat is wel een goede motivatie. Want soms zie ik er wel tegenop om 4 dagen in de week naar school te gaan.


Ik zal beginnen waar ik de laatste keer gebleven ben, ongeveer een maand geleden. Ally had van een cliënt als bedankje een hotel overnacht samen met Fred gekregen. Ze was zelf pas laat klaar met werken dus had ze gevraagd of ik Fred wilde brengen. Het hotel grensde aan Hyde park. Eerst liepen Fred en ik vier keer heen en weer, want we konden het niet vinden. Er waren meerdere hotels maar we wisten niet welke het precies was, achteraf had ik het kunnen weten, de grootste natuurlijk. Eenmaal binnen stond Ally al op ons te wachten. Ze vroeg of ik nog even wat wilde drinken. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Ik voelde mij niet helemaal thuis op mijn sneakers, en toen ik de kaart zag wist ik niet wat ik kiezen moest. Ally nam een vrij dure cocktail, ik zei doe mij de zelfde maar! Was wel even gezellig met z’n drieën. Daarna ben ik nog even naar de Hems gegaan om wat te drinken met Loes, Jolijn en Maartje.


Zaterdagmiddag ging ik met Francine naar Camden Town, ik wist niet dat dat z’n leuke plek was. Heel alternatief maar echt heel gezellig. ’s Avond hadden we een Pub Crawl door Camden Town om Roos haar verjaardag te vieren. We waren met z’n zessen, was echt heel gezellig. En hele leuke pubs en clubs!


Die maandag ging ik uiteten met de au-pairs die vlak bij mij wonen. Het was een soort afscheidsetentje voor Samira, want die woensdag ging ze naar huis. Ik vond het wel een beetje gek om afscheid te nemen, want ik denk dat ik haar niet snel ooit nog een zie. Maar we zaten lekker buiten langs de Thames, was wel erg gezellig! Die week kregen we ook weer een puppy te logeren. Eerst dacht ik, oh neeee! Maar het viel gelukkig alles mee. Minnie was erg blij met haar kindje en ze waren wel heel schattig samen. Maar na die week was het ok wel weer genoeg.


Dat weekend was ik het hele weekend alleen thuis, Fred was bij zijn opa en oma, en Ally was een weekendje in Barcelona. Ik heb hier niet z’n groot bed en omdat Ally weg was mocht ik in haar bed slapen! Ik was echt zo gelukkig, want haar bed slaapt heerlijk. Vrijdagavond had Jolijn gekookt en een aantal vrienden uitgenodigd, ook omdat de drank van haar verjaardag op moest. Was erg gezellig! Zaterdag met Jolijn en Sjoeriene geshopt en lekker op de bank films gekeken. Zondag ochtend moest ik weer vroeg op want ik moest Freddie ophalen bij zijn opa en oma. Er werd gewerkt aan het spoor, ik ben in totaal zeven uur onderweg geweest, echt vreselijk de hele dag reizen. De heen weg zat er een oudere vrouw naast me, die de hele tijd tegen mij zat te praten. Wel heel pittig en de terugweg had ik gelukkig gezelschap van Fred.


Die week hadden Freddie en ik allebei vrij van school. Op maandag gingen we samen naar Chessington World of Adventures, een pretpark. Helaas regende het wel, maar dat kon de pret niet drukken. Een achtbaan durfde Fred niet in, maar ik wilde er wel graag in. Hij zei oké, we gaan wel samen wachten en dan ga jij er alleen in. In de wachtrij had ik hem toch overgehaald om er ook in te gaan. Volgends mij vond hij het echt heel eng. Hij riep de hele tijd, oh nee, oh nee, ik voel me niet goed! Toen dacht ik wel even, oeps misschien was het toch niet z’n goed idee. Maar eenmaal aan het einde moest hij lachen en riep ik wil nog een keer!! Was een erg leuke dag samen. Maandag kwam Ally ook weer thuis, eerder dan verwacht. Vanaf woensdag was ik vrij, want Freddie ging op vakantie.


Woensdag ochtend werd ik wakker en vroeg mezelf af wat ik eigenlijk ging doen het weekend. Ik had niet zo veel plannen en veel au pairs waren een weekje thuis omdat het vakantie was. Ik dacht waarom ga ik eigenlijk niet naar huis. Ik ben gaan kijken voor een ticket, helaas was vliegen last minute iets te duur, maar bus was goed. Woensdagavond zat ik in de bus naar huis! De bus was echt niet chil. Had wel een gozer ontmoet. Dat was wel gezellig, had ik nog een beetje aanspraak. Ik was wel blij toen ik eindelijk in Nederland was. Me vader wist niet dat ik thuis zou komen, hij was wel erg verbaast dat ik opeens naast zijn bed stond! Volgens mij vond hij het wel erg leuk om me weer te zien. Meerdere waren wel verbaast dat ik opeens thuis was. Ik vond het wel erg leuk om iedereen weer te zien. En kermis Hoogkarspel was ook erg leuk. Toch nog een beetje kermis. De terugreis in de bus was echt vreselijk. We moesten een keer van bus wisselen en twee keer uitstappen voor de douane en de hele bus zat vol. Een keer en nooit meer!! Echt een verschrikking..


Afgelopen weekend ging ik op vrijdag BBQen met Jolijn en met Mark en Leo eigenlijk. Maar het liep wat anders dan gepland dus uiteindelijk weer in de Hems beland! Zaterdagochtend ging ik met Francine naar Brighton. Dat is een plaatsje in Engeland aan de kust! Met een hele lange pier, met kermis op het einde. Het was zo mooi weer, echt lekker! Lekker aan het strand gelegen en van terrasje naar terrasje! Het was net een hele korte vakantie. We sliepen in een hostel, dat was niet echt top maar voor een nachtje was het te doen. Lekker bruin geworden! Echt een heerlijk weekendje! En ja, tuurlijk vond ik het ook wel heel jammer dat ik niet bij kermis Venhuizen was, volgend jaar maar weer..


Deze week weer de hele week naar school, morgen avond waarschijnlijk wat drinken met Taylor en Caroline. Vrijdag naar Harrods en even shoppen met Francine. En in de avond natuurlijk naar de Hems voor de voetbal! Verder zie k wel hoe het weekend gaat lopen! Volgende week vrijdag vlieg ik alweer naar Nederland, ik moet een week naar de iPabo, voor voorbereiding voor volgend jaar. Maar dan eerst het familieweekend van de familie Kapinga. Zondag 29 juni vlieg ik weer terug voor als het goed is mijn laatste maand. Een maand waarin ik examens heb, Freddie vakantie en er verhuist gaat worden. Dat gaat wat worden. Freddie gaat ook nog op vakantie, maar Ally wist even niet meer zo goed wanneer. Als Fred lang op vakantie gaat komt ik misschien wel eerder thuis, maar ik zie wel hoe het loopt!

Tot snel, liefs Britt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!